Τετάρτη 10 Ιουνίου 2015

Διαβάστε τι είπαν όσοι δοκίμασαν το αιθέριο έλαιο λεβάντας μας!

Χάρη στην πρώτη σοδιά αιθέριου ελαίου λεβάντας στα χωράφια της οικογένειας, εξασφάλισα δώρα για τους φίλους μου. Διαβάστε τις κριτικές των φίλων μου στη σελίδα που φτιάξαμε για το αιθέριο έλαιο λεβάντας στη Λούβρη Βοϊου Κοζάνης https://www.facebook.com/LevantaLouvriVoiouKozanis
Διαβάστε μερικά από τα σχόλια:
Anna Mitrou Τη δοκίμασα και ήταν εξαιρετική!
Matina Papaxristoudi Βασίλη, θέλω κι άλλη λεβάντα! Θαύμα με τα κουνούπια η λεβάντα σου. Με τσιμπάνε τα άτιμα, στάζω δυο σταγόνες, τέλος η φαγούρα. 

Sofia Dilaveri Φίλτατε το δώρο σου βρίσκεται σε πρώτη ζήτηση στο σπίτι! Εύχομαι η λεβάντα σου να γίνει ανάρπαστη! ΥΓ Το ότι έχω απόσταγμα πρώτης σοδιάς,μαζεμένο από σένα,μου λέει πολλά!!!
Gogo Kap Και προσθέτω ότι το σπίτι μου, μυρίζει λεβάντα, καθαριότητα και φρεσκάδα!!! Δοκιμάστε το και εσείς!!! Μυρωδιά που παραμένει!!! Θα εκπλαγείτε!!!

Mary Adams Πολύ καλή η λεβάντα σου. Μοσχομυρίζει το σπίτι μου! Θέλω και άλλη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου